2 februarie 2017

Costel Anghel a facut 5 ani deTwitter!

Astazi este Intampinarea Domnului si stau acasa.
Pentru ca tot stau acasa,voi face si eu o postare pe acest blog despre Costel Anghel.


Website:Twitter
Data:30 ianuarie 2012
Ora:12.58 A.M.


Fratele meu,@Costel_Anghel),a facut 5 ani decand are cont pe Twitter.
Anghel Costel in momentul de fata,are foarte putine tweeturi trimise pe Twitter,mai precis este vorba de 345 de tweeturi.Sincer sa fiu,sunt foarte putine mesaje trimise de Costel Anghel,in cei 5 ani de activitate pe Twitter.


Este foarte adevarat,ca nici nu urmareste multi useri,dar nici nu este urmarit de multi oameni.Oarecum,sta peTwitter doar ocazional,adica destul de rar.
Daca as face o socoteala cate tweeturi a postat Costel Anghel in cei 5 ani de activitate,imi iese la socoteala 70 de mesaje pe an(asa cu indulgenta).Anghel Costel si-a facut cont pe Twitter,dupa 3 ani de zile,dupa ce si-a facut Anghel Florin.


@florin_anghel     -20 aprilie   2009
@Costel_Anghel  -30 ianuarie 2012


Nici @florin_anghel,nu stau bine la capitolul acesta.
Eu mi-am facut cont pe Twitter,in data de 20 aprilie 2009 si am postat pana acum 2061 de tweeturi.
Deci in cei  apropae 8 ani de Twitter,eu am postat in medie 250 de tweeturi pe an.
Ori daca vrei sa fii urmarit de multi useri,trebuie sa spui multe lucruri interesante pe Twitter.
De fapt,nici nu prea avem timp de Twitter,fiindca suntem la job pana seara si nici prea ne omoram cu Twitter-ul.
Stiu foarte bine,ca Twitter-ul este folosit mai mut in Europa de Vest si in S.U.A.
Este foarte adevarat,ca unii useri au succes pe Twitter,fiindca stiu bine limba engleza.
La capitolul acesta,eu n-am nimic de obiectat.


@Costel_Anghel,iti urez La multi ani pentru cei 5 ani de Twitter si iti doresc multe tweeturi postate de acum incolo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva