18 iunie 2014

Lumea SEO PPC

Maine seara trebuie sa dau o bere!Sunt bun de cinste!
A mai trecut o luna si iara a venit Lumea SEO PPC peste noi!Maine seara va avea loc o noua sesiune cu incepere de la ora 18.30 si va dura pana la ora 20.00.Daca cei prezenti se simt bine si sunt bine dispusi,se poate sta si pana la 22.00.Articolul este cam din scurt scris,acum am intrat si eu pe site-ul lor.Cu aceasta ocazie,am zis sa scriu si eu un articol despre ei.
Maine va avea loc un nou eveniment Lumea SEO PPC.Pub-ul in care se tine intalnirea se cheama,Tonka Soul Cafe.Eu personal,n-am fost deloc in acest pub la intalniriile lor.Articolul este foarte scurt scris,dar daca ai placere de cineva(ceva),faci aceasta postare.Daca tot Facebook-ul este la putere,iata si evenimentul respectiv.Ne vedem acolo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva