10 mai 2014

Ziua Regalitatii




  • Astazi este Ziua Regalitatii,astazi este Ziua Regelui!
  • Deviza Regelui:Totul pentru popor,nimic pentru mine!
Cu foarte multi ani,am avut si noi o monarhie romaneasca.Istoria monarhiei din Romania se termina brusc in 1947.
Ne-am luptat cu Imperiul Otoman,cu Austro-Ungar,in Rascoala din 1907,in primul Razboi Mondial 1916-1919,in al doilea Razboi Mondial 1939-1945.Stramosii nostri au indurat foarte multe lucruri impreuna,au murit cu milioanele pentru a apara Romania.
In 1907 taranii flamanzi care isi munceau pamantul au iesit sa-si spuna pasul.Au iesit pentru dreptatea lor.
In 1916,poporul roman a fost bagat in razboi cu forta.Au murit soldati romani.Au murit pentru Romania!


Dupa 33 de ani,in 1949 incepe alta tragedie pentru poporul roman.Timp de sase ani,Romania a avut de suferit:foame,bombardamente,morti civili(cred ca au murit mai multi in al doilea razboi mondial).
Armata Romana a jucat joc dublu:am fost cu nemti si pe urma ne-am intors,am fost cu rusi.
Pentru acest lucru,am pierdut Republica Moldova si plus alte despagubiri materiale si financiare.
Am facut o mica descriere de istorie,fiindca am vrut sa ajung in 1945-1947
In 1989,muncitorii romani au iesit in strada pentru a-si apara drepturile,a fost a doua revolute dupa 1907.Timp de 82 de ani,in Romania nu prea a fost democratie.


Morala:Poporul Roman a avut de suferit tot timpul.


Inainte de 1945,Ziua Romaniei era pe 10 mai,adica astazi.Astazi este Ziua Regalitatii-Ziua Regelui!
Noi am avut dupa 1850,patru Regi ai Romaniei:Carol I,Ferdinand,Carol al II-lea si Regele Mihai!
In 1947,Regele Mihai a fost fortat de comunisti sa paraseasca Romania.Practic el mai mult a fost pus pe fuga.Din 1947 Romania a fost decat un singur stat.Intre 1947-1989,Romania a fost condusa de Partidul Comunist Roman.Nici vorba sa zici ceva de Regele Mihai.Dupa 1947,poporul roman a avut de suferit.Partidul Comunist Roman si-a pus ampreta asupra Romaniei.
In 1989 a venit revolutia romana.Cred ca in primii ani,a venit si Regele Mihai in Romania!


Dupa 25 de ani de sperante ca monarhia din Romania va fi din nou la conducere,sunt slabe sanse.
Practic acesta este un vis de-al lor(sau al nostru mai bine zis).
Astazi este Ziua Monarhiei!O monarhie care se lasa asteptata.O monarhie care se zbate sa-si expuna proiectele de viitor.O monarhie care vrea neaparat un lucru  care i se cuvine.
Sustinatorii ei,sunt din ce in ce mai putini.Sunt foarte putini membri monarhi in Romania.
Astazi la Palatul Elisabeta de la ora 17.30,s-a dat o mare petrecere in cinstea Ziua Regalitatii.
Tot azi,a avut loc si un maroton regal in Parcul Herastrau.Poate in alte state monarhe,este mai multa agitatie in mass-media,poate au mai multi simpatizanti ai monarhiei tarii respective.
Regele Mihai are in jur de 90 de ani,Regele Mihai face tot ce poate pentru a ajuta Romania.


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva