20 mai 2014

Olivian Breda

  • Astazi vreau sa scriu putin despre Olivian Breda!
  • Ieri m-a ajutat foarte mult.Nici nu spreram ca o sa se rezolve problema!
  • Pentru acest lucru pe care l-a facut pentru mine,ii multumesc foarte mult!
  • Pentru mine conteaza foarte mult cand un om ma ajuta,ii apreciez gestul!
Eu pe Olivian Breda il cunosc de ceva timp.Este un tip calm si rabdator,este un tip care ii place sa-i ajute pe alti oameni.In momentul de fata vorbesc de mine,vorbesc de persoana mea.
Este printre primii mei prieteni pe Facebook.Eu nu-l consider pe Olivian Breda,un prieten virtual pe Facebook,este un amic.Un amic care poti sa vorbesti cu el,poate sa te indrume pe un drum bun,pe un drum constructiv si pozitiv.Nu fac aceasta postare din obligatie,o fac din respect.
De cate ori am mers la intalniriile Lumea SEO PPC,intotdeauna s-a purtat normal.Tipul este foarte modest,nu se da mare pe net.Sincer sa fiu,imi este superior.Nu trebuie sa ma ascund dupa degete.
Cand l-am intrebat cate ceva la Lumea SEO PPC,mi-a raspuns foarte frumos si civilizat.Nu s-a suparat si nici nu a ocolit raspunsul.




El nici nu banuieste acum,ca scriu acest articol despre el,practic este o surpriza din partea mea.
Este foarte adevarat ca m-a ajutat si pe mine,cu sfaturi si mesaje pozitive.
Olivian Breda stie foarte bine limba engleza.Sa stii limba engleza la perfectie,este lucru de apreciat.
Dupa cum bine stiti,vinerea trecuta am fost la Lumea SEO PPC.Am putut sa vorbesc cu el,tocmai cand am dat sa plec,in jurul orei 21.15.Am vorbit cu el aproape 10-15 minute.
Cand a murit mama anul trecut,el mi-a dat mesaj privat pe Facebook si mi-a zis:Condoloante,Florin!Am sa ma rog pentru ea!Asta inseamna o prietenie pe Facebook,sa fii alaturi de un om la greu.
Fiindca este baiat priceput,el are mai multe site-uri:


Lumea SEO PPC
Olivian.Ro
Cine esti tu ,doctore?








Multumesc frumos,Olivian Breda!





2 comentarii:

  1. Mulțumesc frumos de mesaj, Florin.

    Asta da surpriză! :)

    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut!

    Multumesc pentru comentariu!

    Stii foarte bine cu ce mai ajutat,n-are rost sa zic acum in gura mare!

    Pentru gestul tau inimos,am scris aceasta postare despre tine!

    Multa sanatate si fericire!

    RăspundețiȘtergere

Spune si tu ceva