20 aprilie 2013

Patru ani de Twitter

  • 20 aprilie 2009,este data cand mi-am facut eu cont pe Twitter!

In patru ani de zile,am dat aproate 1.000 de mesaje,media fiind de 250 de bucati pe an.Slab,foarte slab.
Cand mi-am facut eu cont pe twitter,chiar imi placea foarte mult sa postez.

De ce am dat chix?

Dupa o vreme cand am vazut ca nu prea sunt bagat in seama,am renuntat la Twitter.
Ori n-am stiu eu ce sa postez ceva important pentru toata lumea,ori nu stie lumea de mine.
Din aceste doua probleme,trebuie sa fie una cu siguranta.
Timpul este pretios.Eu vin de la job obosit,nu mai am chef de twitter,sa vad ce zice ala si ala.
Eu muncesc zece ore pe zi,plus doua ore transportul dus intors,se face 12 ore(jumatate de zi).

Ca atare,nici eu nu ma omor sa urmaresc aiurea pe ceilalti,adica ce este strictul necesar.
De ce sa ma duc eu la cacatii aia din categoria social media,cand aia nu -i baga in seama pe cei care-i urmaresc.Sta toata ziua buna ziua,pe twitter si pe facebook,pierdere de timp.
Am dat si eu unfollow-uri la greu,din diferite motive.Am vazut ca nu a mai vrut sa ma urmareasca,am venit si eu cu un unfollow.Nici pe mine nu ma intereseaza ce zice altii.
Un timp indelungat,am legat Twitter-ul de Facebook,dar nu mi-a placut,este ca si cum nu aveam"prieteni"deloc pe Facebook.
Cu ce ma incalzeste pe mine,ca ala are 2000-3000 de urmaritori?
Trebuie sa si vorbesti cu ei,nu doar sa fii la numar.

La multi ani,florin_anghel!;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva